Titulná stránka

Máte poškodené sklo na aute? Vyriešime to za vás!

Poistná udalosť

Máte rozbité čelné sklo a chcete to riešiť cez poistnú udalosť?

Uplatňovať si môžete škodu z :

PZP ( Povinné zmluvné poistenie) kde treba mať vinníka. Poistení aj poškodení nahlásia telefonicky na CALL CENTRE poistnú udalosť. Hlásenie bude realizované na poisťovňu vinníka. Hlásenie sa dá uskutočniť aj osobne v príslušnej poisťovni. Po nahlásení Vám pridelia č.PU, ktoré je dobre si napísať.

KASKO (Havarijné poistenie) kde nemusíte mať vinníka. Poistení nahlási tiež na CALL CENTRE svojej poisťovni poistnú udalosť, alebo osobne v príslušnej poisťovni. Po nahlásení Vám tiež pridelia č .PU.

Telefonne čísla hlásenia škôd:

ALLIANZ0850 122 222
AXA02 / 29 29 29 29
ČSOB0850 311 303
GENERALI0850 111 117
GROUPAMA02 / 20 854 854
KOOPERATIVA0850 111 577
KOMUNALNA0850 111 566
UNION0850 111 211
UNIQA0850 111 400
WUSTENROT02 / 57 88 99 02
  • obhliadku motorového vozidla a všetky potrebné doklady k výmene čelného skla , či oprave Vám ochotne zariadíme , podrobnejšie informácie na telefonnom čísle 0905 805 005.
  • platba sa pri PZP realizuje hotovostne , pri KASKO bezhotovostne formou krycieho listu- klient uhrádza len zmluvnú spoluúčasť , ak je platca DPH tak aj to.
  • oprava čelného skla v prípade KASKO je bezhotovostná a bez spoluúčasti a vplyvu na bonus.
  • ceny sú zmluvne dohodnuté a odsúhlasené jednotlivými poisťovňami .

Poistná udalosť

Celú poistnú udalosť vybavíme za Vás. Sme partneri všetkých poisťovní na trhu.

Viac info
Zmluvné poisovne